Enthousiaste klant met behulp van een loyaltyprogramma

Loyaliteitsprogramma

Een klant winnen kan een euforisch gevoel geven maar een cliënt behouden is de uitdaging. Hoe doet u dat? Je richten op nieuwe klanten is begrijpelijk als het gaat om het streven naar groei, maar aandacht geven aan uw bestaande klanten is minstens zo belangrijk!

Het zorgt voor continuïteit en een tevreden klant is goud waard. Hij/Zij  zal zijn ervaringen delen met anderen en een enthousiaste klant is de beste reclame voor uw onderneming.
Daarom is het van belang om inzicht te verkrijgen omtrent het gedrag van de klant. Door de wisselwerking leert u uw klant beter kennen en aan de andere kant voelt dezelfde klant uw waardering. Er is sprake van een win-win situatie.
Door gebruik te maken van een aantal tools wordt de basis gelegd voor een plezierig contact tussen beide partijen.

Met onze loyaliteitsprogramma’s behalen we doelen als:

  • Voeding en groei van uw database;
  • Een toename van uw omzet;
  • Klantenbinding door terugkerende opdrachten;
  • Een stabiele relatie met uw cliënt door meer contactmomenten;
  • Mond-op-mond reclame;
  • Een sterk imago.

Onze applicatie kunnen we inzetten voor zowel loyalty shops als korting- en spaarprogramma’s.
Wij verzorgen voor u alle activiteiten zoals afhandelingen van bestellingen, responseverwerking, inkoop van geschenken, voorraadbeheer en financiële fulfilment.

Voor het geval u al een bestaand loyaliteitsprogramma hanteert heeft u ook de keuze om een deel van van de werkzaamheden aan ons uit te besteden.

error: Content is protected !!