• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
MailingCentre

MailingCentre

fulfilment, verzend en logistieke oplossingen.

  • Home
  • Mail
    • Partijenpost
      • Voordelig en efficiënt uw post en pakketten versturen?
      • Wie versturen partijenpost?
      • Wanneer krijgt een zending het label partijenpost?
      • Lees waar u uw partijenpost kunt aanbieden
      • Een offerte partijenpost aanvragen en besparen
    • Post verzenden
    • Pakketten verzenden
    • Internationaal verzenden
  • Print
    • Printen
    • Drukwerk mogelijkheden in Veenendaal
    • Grafisch afwerken
      • Vouwen en snijden
      • Lamineren
      • Rillen
      • Perforeren
      • Stansen
  • Fulfilment
    • Handling
      • Banderen
      • Krimpverpakkingen biedt goede bescherming en is betaalbaar
      • Couverteren
      • Sealen
    • Handmatig verpakken of het herverpakken van goederen doen wij als sinds 1993
      • Om- en herverpakken
    • E-fulfilment
      • Webshop fulfilment koppelingssysteem ook wel webshop fulfilment plugin genoemd
    • Uw marketing fulfilment uitbesteden aan een fulfilment bedrijf
    • Logistieke fulfilment
    • Uw financiële fulfilment optimaal laten functioneren
    • Responsverwerking
    • Warehousing
      • Warehouse management systemen
        • Warehouse management systeem in de praktijk
      • Distributie van zendingen
      • voorraadbeheer
      • Transport
  • Big Data
    • Database verrijking zorgt voor meer rendement uit uw direct mailings
    • Databestand en Databasebeheer MailingCentre is er sterk in
  • Direct Marketing
    • Direct Marketing
      • Strategie voor direct marketing
    • Direct Mail
    • Loyaliteitsprogramma
    • Cash and refund
    • Spaarprogramma’s
    • Incentive
  • Over ons
    • Onze visie
    • Ons team
  • Contact

De basis voor een direct marketing strategie

april 14, 2017 Door Arjen van Ree

Lees verder

  • Het inrichten van een direct marketing campagne
    • Wat wilt u bereiken met uw direct marketing strategie?
      • Welke direct marketing tools heeft u tot uw beschikking?
      • Overweegt u een DM marketing campagne in te zetten?

Het inrichten van een direct marketing campagne

Zodra is vastgesteld of ook uw product of dienst geschikt is voor direct marketing begint het vaststellen van de doelgroep(en). Dit is de basis van een direct marketing strategie.

Wanneer de gewenste doelgroepen geselecteerd zijn start het segmentatieproces. Dit betekent een doelgroep analyse met als doel het opstellen van heldere profielen. Zo ontdekt u wat de motieven zijn van uw doelgroep, met andere woorden, wat beweegt hen, in welke levensfase zij zich bevinden, en wat hun voorkeuren, maar ook afkeuren zijn. Ook praktische informatie zoals leeftijd, geslacht, woonplaats en inkomensniveau kan worden vastgesteld.

direct marketing strategie bij MailingCentreWat wilt u bereiken met uw direct marketing strategie?

Het succes van deze vorm van marketing wordt mede bepaald door het stellen van de juiste doelen, zodat u uw campagne hier op kunt inrichten. Direct marketing biedt namelijk tal van kansen om een direct respons van uw doelgroep te krijgen. Of het nu gaat om het aanvragen van meer informatie, het aanmelden voor een  seminar of beurs, het bestellen van een product, dienst of het bezoeken van de winkel, direct marketing zorgt voor respons.

Welke direct marketing tools heeft u tot uw beschikking?

– Inserts als een ingeplakte proefverpakking, het nieten van een antwoordkaart of het bijsteken van een folder;
– Reclame drukwerk en catalogi;
– Telemarketing;
– Massamedia als advertenties in tijdschriften en/of commercials;
– Persoonlijke verkoop als relatiebeheer, seminars, beurzen en trainingen;
– Nieuwe media als mobiele marketing, e-mail marketing, videomarketing, social media marketing, online adverteren en zoekmachine marketing.

Overweegt u een DM marketing campagne in te zetten?

Bij MailingCentre kunnen wij u adviseren maar ook faciliteren in het vaststellen en analyseren van uw doelgroep en bij het vaststellen van de juiste doelen. Daarnaast beschikken wij over reeds verzamelde data welke ingezet kan worden voor uw campagne(s).

Daarnaast verzorgen wij zowel de ontwikkeling/productie van de direct marketing instrumenten als de inzet en afhandeling hiervan. Van het printen, drukken, vullen en afwerken tot aan het verzenden en responsverwerking.

Ook als het gaat om het inzetten, ontwikkelen, beheren en optimaliseren van nieuwe media bent u bij MailingCentre aan het juiste adres. Wij  beschikken over de juiste kennis, mensen en middelen om uw vragen adequaat te kunnen beantwoorden.

Categorie: Uncategorized

Primaire Sidebar

Home
Printen
Fulfilment
Partijenpost
Privacy verklaring
Sitemap
Contact
Mailing versturen
Direct mail
Drukwerk
Post versturen
Couverteren
Loyaliteitsprogramma Spaarprogramma Incentive programma Geld terug acties
MailingCentre Kernreactorstraat 52 3903 LG Veenendaal +31 (0)318-541088 info@mailingcentre.nl KVK 65338014 Algemene voorwaarden

Logo mailingcentre

E-fulfilment
webshop fulfilment
Webshop uitbesteden
Responsverwerking
Webshop ontwikkeling
WMS systeem
Inpakken
Krimpverpakking
Inpakken en verpakken
Sealen
Herverpakken

Footer

Home
Printen
Fulfilment
Partijenpost
Privacy verklaring
Sitemap
Contact
Mailing versturen
Direct mail
Drukwerk
Post versturen
Couverteren
 
Webshop fulfilment
E-fulfilment
Webshop afhandeling koppeling
Responsverwerking
Webshop ontwikkeling
WMS systeem
Inpakken
Krimpverpakking
Inpakken en verpakken
Sealen
Loyaliteitsprogramma
Spaarprogramma
Incentive programma
Geld terug acties
MailingCentre
Kernreactorstraat 52
3903 LG Veenendaal
+31 (0)318-541088
info@mailingcentre.nl
Algemene voorwaarden

Designed by MC. Powered by the MailingCentre.