Een spaarprogramma voor uw klanten

Hoe kunt u uw klantenbestand optimaliseren en het rendement er van verhogen? Een doeltreffende manier om uw huidige klanten te waarderen en hen aan u te binden is door gebruik te maken van spaarprogramma’s.

Hoe ziet zo’n programma er dan uit en hoe organiseer je dat? Gelukkig bestaat hier al veel kennis over en is het niet nodig om dit zelf te ontwikkelen. MailingCentre helpt u hiermee en biedt u de keuze uit een aantal programma’s waardoor u binnen een kort tijdsbestek het gewenste spaarprogramma bij uw klanten kunt presenteren.

Hierbij kunt u denken aan:

  • Acties d.m.v. zegels;
  • Een tijdelijke actie gecombineerd met een geld-terug actie of verzending van een gratis product;
  • Een loyaliteit spaarprogramma gecombineerd met een loyalty shop;
  • De mogelijkheid voor bijbetaling via iDeal;
  • De opslag en verzending van producten;
  • Wij organiseren de inrichting van uw spaarpuntensysteem en verzorgen de volledige fulfilment.

Heeft u vragen over de selectie en levering van producten in uw loyalty shop? Wij denken met u mee en helpen u bij het realiseren hiervan.

error: Content is protected !!