Waarom Direct Mail?

Het doel van Direct Mail is dat u met uw boodschap de ontvanger wilt aanzetten tot actie. U heeft iets (aan) te bieden. Welke actie u voor ogen heeft hangt af van het doel en dat kan variëren per klant.

Wellicht wilt u iemand op de hoogte stellen van een wijziging binnen uw organisatie, wilt u uw klant aanzetten tot actie om een product te kopen of wilt u uw klant/prospect uitnodigen voor een  evenement.

Met meer dan 20 jaren ervaring kan MailCentre u voorzien van deskundig advies en een doelgerichte benadering.

Kiezen voor MailingCentre als uw partner

Tijdbesparend en efficiënt:
Het optimaal op elkaar afstemmen van alle schakels zoals het printen, de adressering, het verwerken van de enveloppen met inhoud  en de verzending is cruciaal voor een soepel verlopende Direct Mailing.

Het resultaat van al deze inspanningen is een tijdbesparend en efficiënt proces.

Direct Mail is een activiteit welke in verschillende branches wordt toegepast. Niet alleen bij Online bedrijven maar zeker ook bij de reguliere fysiek aanwezige ondernemingen.

Rendement op investeringen (ROI):

Om een gezonde ROI te behalen zorgen we samen met u voor een professionele uitstraling van uw bedrijf, uw bedrijfsimago en alle bedrijfsuitingen. Of het nu gaat om een evenement waar u vertegenwoordigd bent of de introductie van een nieuw product. Het geheel moet overeenkomen met hetgeen u wilt uitstralen met uw bedrijf. Eenduidig en helder herkenbaar.

error: Content is protected !!